יואב ברנזון
                   מטפל זוגי ויועץ עסקי  050-5558535 
                             בית  |  אני  |  השיטה  |  טיפול  |  הכל  |  אתם  |  חיפוש  |  קשר
 
                                
 
 
יצרן וצרכן 
 
מהו יצרן ומהו צרכן וכיצד ניתן לזהות אותם במהירות? / מאת יואב ברנזון
 
  
הצרכן - פאסיבי, כבוי, עצלן, טכני
 
צרכנים הם לאו דווקא אנשים שקונים כל היום. צרכנים הם אנשים שמקבלים את הכוחות שלהם מבחוץ במקום לייצר את הכוחות שלהם מבפנים. למשל, אישה שכל היום עסוקה בלקבל תשומת לב מגברים היא צרכנית תשומת לב הפועלת ממקום פאסיבי וחלש של חוסר אמונה עצמית.
 
הצרכן לא מאמין שהוא מסוגל להיות אוטונומי, עצמאי, מוביל, יוזם, מהיר וחזק. להיפך, הצרכנים מאמינים שללא עזרה, סיוע, תמיכה, הבנה, תשומת לב מאחרים - הם לא יוכלו לשרוד.
 
 
 
פסימיות, חוסר אמונה עצמית, דימוי ירוד, הרס עצמי
 
צרכנים הם אנשים שצורכים דברים כדי להתחזק. למשל, אוכל. למשל, תשומת לב או רחמים. למשל, סמים. למעשה, כל דבר שרק ניתן להעלות על הדעת. נפשם חלולה וישנו בור שחור מאוד גדול בדימוי העצמי שלהם. כל מה שהם יכולים לחשוב עליו רוב היום הוא איך למלא את החור השחור בכל מיני פיצויים רגעיים. 
 
בשורה התחתונה - כל הצרכנים מסיימים בצורה דומה. הם צורכים וצורכים עד שהם מבינים שהצרכנות כשלעצמה לא תציל אותם ולא תקדם אותם לכלום. רק המעבר מצרכנות ליצרנות ישנה את חייהם באמת.
 
 
 
היצרן - אקטיבי, מתלהב, חרוץ, יצירתי
 
יצרן הוא אדם שמייצר מתוכו את רכיבי החיים. הוא בעל ביטחון עצמי, הוא אופטימי, הוא אדם חיובי והוא אדם יצירתי. הוא ממציא, הוא פותר, הוא מתקדם והוא דוחף את עצמו. הוא לא מחכה שמישהו ידחוף אותו או יאמין בו. הוא מאמין בעצמו.
 
הדבר המאפיין את היצרן הוא אנרגיות גבוהות. הוא אנרגטי, הוא תמיד במצב רוח חיובי, הוא אדם חיובי במהותו והוא מאוד חרוץ וסקרן. תמיד בתנועה ותמיד בחיפוש אחר עוד דברים לעשות - לעולם לא לנוח. תמיד להתקדם תוך כדי תנועה.
   
 
 
אופטימיות, ביטחון עצמי, חשיבה חיובית ומשמעת גבוהה
 
ההבדל המשמעותי בין יצרן לצרכן הוא שצרכן הוא כבוי (כלומר אדם שלילי, בעל מחשבות שליליות וחוסר אמונה עצמית) ואילו היצרן הוא אדם חיובי (הוא בעל מחשבות חיוביות ובעל אמונה מאוד מאוד חזקה בעצמו ובחריצותו).
 
את הצרכן והיצרן ניתן לזהות בשנייה: היצרנים הם בעלי אנרגיות גבוהות, מתלהבים, מהירים כברק ולעולם לא מקטרים. לעומתם, הצרכנים הם אנשים כבויים, מקטרים כל היום ותמיד יש להם טענות על כל דבר. כשהם נדרשים לפעול או לעשות משהו הם תמיד "עייפים", או שזה "קשה להם מאוד" או שהם פשוט מעדיפים "לדחות את זה לאחר כך". 
 
 
וטיפ לסיום: הצרכנים מפצים את עצמם דרך צרכנות אינסופית. למרבה הטרגדיה, זה לעולם לא מספיק כדי למלא את הבור השחור וככל שעוברות השנים הבור השחור רק הולך וגדל ומצבם הצרכני רק הולך ומחמיר. לעומתם, היצרנים הם צרכנים קטנים מאוד אבל אנשי עשייה גדולים ביותר. את עיקר זמנם הם מבלים בלייצר ולעשות ולא בלצרוך או לחשוב ממי הם יכולים לקבל.
 
עשו לנו לייק והפיצו את המאמר בקרב החברים שלכם
 
                   לתשומת לבכם
 
                              לתיאום מפגש אבחון במחיר אטרקטיבי חייגו עכשיו 050-5558535
                              לשליחת שאלה אישית לחצו כאן
                              למחמאות על הפוסטים לחצו כאן
                             לקבלת פוסטים חדשים ועדכונים מרתקים לחצו כאן
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים - www.2all.co.il