יואב ברנזון
                   מטפל זוגי ויועץ עסקי  050-5558535 
                             בית  |  אני  |  השיטה  |  טיפול  |  הכל  |  אתם  |  חיפוש  |  קשר
 
                                
 
 
גרעין לקוחות

כיצד לבנות עסק משגשג ומצליח? / מאת יואב ברנזון

 

בניית גרעין לקוחות מרוצה

עסק משגשג מבוסס על לקוחות מרוצים מאוד. בניית גרעין לקוחות מרוצים הוא הבסיס לכל עסק טוב ומצליח. באמצעות שירות מעולה, יחס אדיב, שמירה על יחסי אנוש וטיפוח מתמיד של היחסים עם הלקוחות – נבנה גרעין הלקוחות המרוצים.

שימו לב, שירות מצויין בונה את הבסיס לעסק מצויין. ברבות הימים, גרעין הלקוחות הופך לבסיס השיווקי של העסק והוא זה המסייע לעסק לגדול ולהתרחב – על ידי שיווק מפה לאוזן לחברים ולקרובים.

 

שיווק מפה לאוזן

כל לקוח מרוצה מביא אחריו בין 3 ל-5 לקוחות נוספים. לכן, כל השקעה בפרסום של עסק אינה כדאית כמו ההשקעה בלקוחות עצמם, מכיוון ששיעורי ההצלחה בשיווק מפה לאוזן הם הגבוהים ביותר.

לאנשים ישנה הנטייה האנושית לשתף אחרים בידע שלהם. זה בדיוק מה שלקוחות מרוצים עושים – הם "עובדים" עבור העסק שממנו הם מקבלים את השירות בכך שהם משתפים אחרים בעובדת קיומו של העסק או השירות.

 

ההצלחה היא בלתי נמנעת לאלה המעניקים שירות מעולה

עסקים כושלים הם עסקים שקודם כל אינם יודעים לתת שירות טוב, יציב, אמין ולאורך זמן. אלה עסקים בלתי אמינים, דיסהרמוניים, לא נקיים, מניפולטיביים, אינטרסנטיים מדי, מבולבלים ולא מסודרים.

לעומת זאת, עסקים נקיים ומאורגנים עם רמת שירות ורמת מוצרים מעולה – הם עסקים שההצלחה עבורם היא בלתי נמנעת. השמועה עושה לה כנפיים דרך גרעין הלקוחות המרוצים הראשוני וכך הם משגשגים ומצליחים במשך עשרות שנים קדימה.

 

וטיפ לסיום: הבסיס לכל עסק הוא המוצר והשירות. כל עוד אלה מעולים – אי אפשר יהיה לעצור את ההצלחה.   

 

                   לתשומת לבכם
 
                              לתיאום מפגש אבחון במחיר אטרקטיבי חייגו עכשיו 050-5558535
                              לשליחת שאלה אישית לחצו כאן
                              למחמאות על הפוסטים לחצו כאן
                             לקבלת פוסטים חדשים ועדכונים מרתקים לחצו כאן
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים - www.2all.co.il